Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii (II)

Concentrarea este un factor important pentru a obtine rezultate cu exercitiile de control a ejacularii. Daca nu ai un control al ejacularii poate tinzi sa te consideri un "tip grabit in a ejacula". Acest fapt poate fi adevarat dar in acelasi timp poate fi un factor determinant al imaginii pe care ti-o creezi despre propria persoana si poate accentua tocmai imaginea pe care doresti sa o schimbi.

Va fi mult mai usor sa-ti schimbi obiceiurile sexuale daca in acelasi timp vei schimba si imaginea pe care o ai despre tine. Incearca cat mai mult timp cu putinta sa te imaginezi cum ai dori sa fii si staruieste cat mai putin asupra imaginii pe care o consideri defavorabila.

Exercitiul de concentrare A :

De cate ori constientizezi ca te gandesti la faptul ca ejaculezi precoce sau iti vine in minte o imagine care sugereaza aceasta idee, incearca sa schimbi imaginea. Un exemplu ar putea fi :"Este adevarat ca ejaculez repede dar voi face aceste exercitii si voi avea un control bun al ejacularii". Cand ai imagini ale ejacularii precoce, spune-ti in gand "Asta a fost demult" si vizualizeaza-te avand o relatie sexuala prelungita insotita de cuvinte de genul "asa va fi de acum inainte".

Exercitiul de concentrare B :

Acest exercitiu de vizualizare este ca un film pe care este bine sa-l "vizionezi" 30 - 90 de secunde in fiecare zi, daca se poate chiar de cateva ori pe zi. Imagineaza-te avand un act sexual prelungit cu un control bun, urmarind cateva componente. Vizualizeaza cum penisul patrunde in vaginul partenerei, cum te simti relaxat si confortabil si cum penisul tau sta nemiscat pentru cateva momente fara nici o miscare, doar bucurandu-te de senzatia penetrarii. Apoi imagineaza-te miscandu-te incet, si bucurandu-te de senzatia de a fi in interiorul partenerei. Apoi imagineaza-te crescand ritmul si apoi incetinind din nou. Imagineaza-te oprindu-te si bucurandu-te de placere. Imagineaza-te ca numai atunci cand doresti ajungi la ejaculare. La incheierea exercitiului de vizualizare gandeste ceva in genul "dupa cum am imaginat, asa va fi si in realitate" sau "asa se vor petrece lucrurile".

Exercitiul de concentrare C :

Inainte de a trece la exercitiile propriu-zise petrece cateva momente imaginandu-te facand totul perfect, exact asa cum iti doresti sa fie. Imagineaza-ti toate detaliile: de exemplu cum ii propui partenerei sa faceti dragoste, cum nivelul de excitare creste, cum o rogi pe partenera sa opreasca si sa reia stimularea, etc. Aceasta repetitie mentala desi ia numai cateva secunde poate fi foarte utila. Este exact ceea ce fac marii jucatorii de fotbal inainte de a executa o lovitura de la 11 metri sau jucatorii de golf inainte de a lovi o minge. De exemplu daca esti gata ca impreuna cu partenera sa exersati, poti sa inchizi ochii si sa faci acest exercitiu mental chiar la locul faptei, sau poti merge in alta incapere.

Exercitiul de concentrare D :

In fiecare zi, de preferinta imediat inainte de trezire sau chiar inainte de culcare, imagineaza-ti pentru cateva secunde cat de bine te vei simti odata ce vei ajunge sa controlezi ejacularea.

Exercitii respiratorii pentru controlul ejacularii

O respiratie buna poate ajuta la dezvoltarea controlului ejacularii. Mai concret, cateva respiratii profunde pot reduce excitarea/tensiunea care precede ejacularea rapida. Este necesara o respiratie profunda, nefortata si relaxanta. Din pacate cei mai multi dintre noi nu respiram in felul acesta. Daca rogi pe cineva sa-ti demonstreze o respiratie profunda vei constata ca cel mai probabil va fi mai tensionat, isi va incorda pieptul si mushii umarului si uneori gatul si muschii bratului si chiar isi va tine respiratia (ceea ce face pe oricine mai tensionat).

Pentru a respira profund nu trebuie incordati muschii, iar in timpul inspiratiei trebuie umflat abdomenul si nu toracele. Astfel daca pui o mana pe abdomenin momentul respiratiei, vei observa ca stomacul devine mai proeminent cu fiecare inspiratie si coboara cu fiecare expiratie. Daca nu esti obisnuit cu acest gen de respiratie vei avea nevoie de putina practica pentru a o deprinde. Nu uita ca scopul acestei respiratii este relaxarea. Tine o mana pe abdomen pentru a fi sigur ca bombeaza cu fiecare inspiratie si incearca sa nu incordezi nici un muschi.

Odata ce te-ai obisnuit, este o idee buna sa practici cat mai des posibil. Incearca sa respiri profund de cateva ori dupa ce opresti stimularea in cadrul stimularii manuale sau exercitiilor cu partenera. In timpul actului sexual vei avea nevoie de putina practica pentru ca tendinta este sa respiri din ce in ce mai superficial pe masura ce esti mai excitat. Cu ceva practica majoritatea barbatilor pot depasi aceasta tendinta si pot respira profund si relaxant.